Onze klantenservice is via verschillende mogelijkheden te bereiken. Indien je contact met ons wilt openen kan dit via verschillende manieren die hieronder toegelicht zijn.
Bereikbaarheid:
Onze klantenservice is makkelijk te bereiken via de Live Chat functie binnen de webshop of via [email protected]
Live chat:
Maandag t/m Vrijdag van 10:00 tot 22:00
Zaterdag t/m Zondag van 16:00 tot 22:00
Telefonisch bereikbaar van Ma t/m vrij tussen 9:00 en 18:00
Privacy staat hoog bij ons in het vaandel. Alle aankopen die bij ons gedaan worden zullen wij discreet verpakken en versturen. Aan de buitenkant van de doos is niet te zien wat er in de doos zit. Dit voorkomt ongemakkelijke situaties. Wij bieden voor onze klanten ook de mogelijkheid om het pakket bij een PostNL afhaalpunt te laten afleveren. Hierdoor ben jij flexibel in het bepalen van het afhaalmoment en weet je zeker dat het pakje niet bij de verkeerde in handen komt.
Maandag t/m Vrijdag van 10:00 tot 22:00
Zaterdag t/m Zondag van 16:00 tot 22:00
Telefonisch bereikbaar van Ma t/m vrij tussen 9:00 en 18:00
Privacy staat hoog bij ons in het vaandel. Alle aankopen die bij ons gedaan worden zullen wij discreet verpakken en versturen. Aan de buitenkant van de doos is niet te zien wat er in de doos zit. Dit voorkomt ongemakkelijke situaties. Wij bieden voor onze klanten ook de mogelijkheid om het pakket bij een PostNL afhaalpunt te laten afleveren. Hierdoor ben jij flexibel in het bepalen van het afhaalmoment en weet je zeker dat het pakje niet bij de verkeerde in handen komt.
Let op! Wij zijn verhuisd!
Showroom
HiSmith Erotic Trade bv
Energieweg 47
2382 ND Zoeterwoude
Nederland
KVK: 73172111
BTW Nr: NL859385085B01
HiSmith Erotic Trade bv
Energieweg 47
2382 ND Zoeterwoude
Nederland
KVK: 73172111
BTW Nr: NL859385085B01
Bezoekers graag van te voren contact opnemen.
Klachtenprocedure:
Indien jij een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of via de email. Je krijgt van ons binnen 5 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Reviews
Wij verzamelen reviews via derde. Dit zijn Kiyoh en Trusted Shops. Voor meer informatie hierover verwijzen wij u naar de desbetreffende websites
Voor Kiyoh: https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/
Trusted Shops: https://www.trustedshops.nl/reviews/
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW